Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Фондът за саниране ще има офис и в Бургас
Автор: Екип Burgas24.bg 08:57 / 22.11.2011Коментари (2)1793
© Burgas24.bg
Фондът за жилищно обновяване, който предстои да се създаде в помощ на етажните собственици, решили да санират домовете си, ще има офиси и във Варна и Бургас. Това е задължително условие за кандидатите, които спечелят обществената поръчка за специалния орган, сочи информация на регионалното министерство. Той ще има за задача да предоставя заеми и гаранции по заеми на сдружения на собственици, както и на отделни собственици на жилища, които искат да внедрят мерки за енергийна ефективност.
Бенефициенти по процедурата могат да бъдат кредитни и финансови институции, регистрирани в Българската народна банка. Като дългосрочен инструмент за финансов инженеринг фондът ще осигурява средства за многофамилни жилищни сгради на територията на 36-те общини - центрове на агломерационни ареали в страната. Във всеки от шестте района у нас обаче трябва да отворят врати специализирани офиси. Освен във Варна такива ще има още в Пловдив, Бургас, Русе, Видин и, разбира се, в София.

Процедурата за избор на финансова институция, която да създаде фонда за жилищно обновяване, е открита от управляващия орган на Оперативна програма "Регионално развитие". На новата структура ще бъдат поверени за управление средства в размер на 12,5 млн. лв., предназначени за жилищна политика. Сумата ще бъде предоставяна под формата на нисколихвени заеми и банкови гаранции.
Очаква се до края на годината да бъдат готови всички необходими документи, образци на заявления, които трябва да се попълват от собствениците, както и редът за одобряване на сградите за финансиране. Процесът по санирането трябва да стартира догодина след одобрение на проектното предложение от страна на управляващия орган на европрограмата.

Източник: в. Черно море



Още по темата: общо новини по темата: 158
07.03.2024 »
29.02.2024 »
07.02.2024 »
26.01.2024 »
19.01.2024 »
16.01.2024 »
предишна страница [ 1/27 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+1
 
 
Я по-добре кажете кви пари ще трябва да се бръкне всеки собственик и колко ще са от фонда.Как иначе да си направим сметката дали "наши" фирми не искат да лапнат европейските пари,а ние да си платим санирането на 100%?Направете го както в Чехия,например.Всеки собственик си избира фирмата сам,плаща си със собствени средства или заем,представя фактурите на фонда и му ги осребряват.Разбира се трябва да има правила за съгласуване на изпълнението,които да се спазват.Кви са тия сдружения на собствениците,обществени поръчки и други глупости?Обществените поръчки важат за държавните фирми,а не за частните лица.
Коментарите са на публикуващите ги. Burgas24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Регионални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Март 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Кабинетът "Денков - Габриел"
Грипна епидемия обхвана страната
Лято 2024
Катастрофи в България
ТВ и шоу сезон 2023/2024 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Бургас и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:
За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@burgas24.bg

За реклама:
Тарифи (виж)

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Бургазлии във facebook
RSS за новините
Статистика: