ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Бургас
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Димитър Маргаритов: Около 5% от жалбите в КЗП са за качеството на туристическия продукт | ||||||
| ||||||
Той припомни, че в помощ на туристите Комисията разкри за първа година виртуални приемни по Черноморието. Те са не само за въпроси в сферата на туризма. "Можем да се притечем на помощ при покупка на некачествена стока и отказана рекламация, при покупка на потенциално опасна стока, защото пък тогава нашата реакция би довела до изтеглянето на тази стока от пазара и така се предпазват и други потребители. Също и във всички онези случаи, в които е налице нелоялна търговска практика", обясни Маргаритов. От виртуалните приемни могат да се възползват всички туристи, които ще изберат да изкарат своите почивки в България. "Надявам се, че голяма част от нашите сънародници зад граница ще бъдат тук в летните месеци, за да се видят със своите близки, да почиват на нашето Черноморие. Убеден съм, че когато си далеч от Родината, едно такова завръщане винаги носи изцяло положителна емоция. Надявам се, че в случаите, в които има някакво нарушение или някаква неудача, ще можем да откликнем, да помогнем и да създадем у тях справедливото усещане, че в България действително нещо положително се случва и че може да се разчита на съдействието на институциите за това да бъдат решавани реалните проблеми на всеки един човек", каза още той. Председателят на КЗП потвърди, че се води статистика за констатациите, която е ценна за проследяване тенденциите, както в положителното развитие на процесите в туризма, така и за нарушенията. По такъв начин контролният орган е наясно с техния вид и количество и може да търси противодействието, което институциите трябва да окажат, за да е налице все по-спокоен, все по-търсен и все по-надежден туристически пазар. Маргаритов подчерта, че независимо от по-засиленото присъствие по морето, Комисията има екипи и във вътрешността на страната. "Извършваме проверки, както по заложените в програмата ни кампании, така и по всички жалби и сигнали, които получаваме. Запазва се тенденцията от последните години да получаваме все повече жалби и сигнали. Тази година най-вероятно те ще достигнат 25 000, с което оставаме най-търсената институция. Надяваме се, че това е знак и за доверие. Но същевременно си давам сметка, че е и отговорност, която ни задължава да подхождаме максимално сериозно към всеки казус, с който се обръщат към нас хората и да положим максимални усилия реално да им помагаме. Санкцията за извършеното нарушение е важен и задължителен елемент. Но най-важното е, когато човек остане удовлетворен, когато въпреки че е имал някакво неблагополучие, проблемът е решен и той е получил компенсация. Чувството за справедливост е важно да бъде отстоявано, защото то е и основната гаранция за развитието на обществото като цяло", каза в заключение председателят. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Инцидент на кръстовището на "Демокрация" с "Гурко"
10:07 / 18.04.2024
Ето колко е струвала фиктивната операция на жената в бургаската болница
09:09 / 19.04.2024
Коклюшът в Бургаско: Има ли заразени?
15:16 / 19.04.2024
На тези места в Бургас днес няма да има вода
09:52 / 19.04.2024
Див екшън със стрелба на АМ "Тракия"!
15:57 / 19.04.2024
Жена се оплака от фиктивна операция в Бургас
10:31 / 18.04.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета